"And what the hell is that supposed to be?"

Did you know that...?

Tyvärr kommer ni aldrig få reda på hur den meningen skulle ha slutat. För det vet inte jag heller.

Funderar på om jag skulle ta och seriöst börja skriva en bok, för har tusen idéer och kommer nog explodera om jag inte snart börjar bli av med dem. Hemskt irriterande när man har inspiration men är för trött för att skriva. Tack skolan, tack så j*vla mycket.
Oh, jag censurerade. Badass.

Lyssnar på en massa underbara japanska band och jag dreglar medan jag avgudar dessa fantastiska musiker, deras underbara looks och önskade att jag kunde fixa håret lika fint. Vill ni veta en sak?
Det kan jag inte.



För er som är så intresserade (inser fortfarande inte att jag inte har några besökare) såhär såg jag ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0