That's such a stupid thing to do.

Ingenting speciellt hände idag; hann dock ganska långt med min teckning på bilden. Eller långt och långt, tog mig två timmar att skugga en människa, men till mitt försvar så måste vi rita på A2 papper och det är stort. Svårt att fylla ut allting, men det ska nog gå. Om jag inte sagt det tidigare så är det en bild som ska handla om hållbar utveckling och min handlar om lite blandat, men det hela relaterar till modeindustrin och hur man utnyttjar billig arbetskraft från andra länder och hur dåliga deras arbetsförhållanden är.
Sedan kan bilden även ses som skillnaden mellan fattiga och rika och hur stor den är och att det inte är rätt att vissa lever i svält medan andra praktiskt taget badar i pengar.

Kanske lägger ut en bild när den är klar; hade även tänkt ta en bild på nu när den fortfarande är WIP men glömde totalt.

Men nu ska jag duscha (kommer det att bli tradition att jag skriver efter att ha tränat?).



(Tänkte nästans skriva; men kolla, det ser ut som om tröjan är vit istället för röd. kom sedan på att den är vit.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0