You can see me cry

Det skönaste med helger är att man får sova ut (även fast jag vaknade typ fyra-fem gånger (min inre väckarklocka tror fortfarande att det är skola) innan jag bestämde mig för att faktiskt resa mig ur sängen. Vilket i och för sig gjorde att jag fick huvudvärk.
Näst skönaste är morgon träningen (fast att just har tränat klart säger ju att jag inte gjorde något på morgonen förutom att lata mig i sängen).

..

Kom just fram till att det skulle vara fett mysigt med en trädgård, där man kan fota och göra en massa utan att en massa folk stirrar på en. Jupp, mycket mysig tanke.

Men nej, nu ska jag duscha och fixa mig innan kära gästerna kommer hit. Inte vill man lukta illa då inte. Eller se ut som om man rullat ut ur en soptunna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0