Hey, what are you waiting for?

Det var otroligt länge sen som jag var ute utan att gå till skolan eller lunchen. Det är ganska failat faktiskt. Men det var skönt, trots kylan. Och jag fick träffa Jenny, stort plus :)

OCH mina spel som jag beställde kommer i början av nästa vecka det gör mig så glad! Vill ha något att spela, men har spelat klart båda sista Harry Potter spelen och Alice: Madness Returns... Nja. Det är lite för svårt för mig för tillfället. Och jag kör LÄTT. Hur otroligt fail är inte jag? ;)

Jag vill få reda på matteprovet, hoppas på ett C eller B. Men det är procent, så jag kan inte förvänta mig mycket. ÄVEN fast läraren sa att jag hade väldigt bra uträkningar. Oh, hoppas, hoppas på bra betyg.

Men nu ska jag titta på Naruto, hoho, snart sett 200 avsnitt. Like a boss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0