but i remember everything

Tänkte skriva en väldigt töntig och fjäskig fras här men bestämde mig för att inte göra det. Så att ni vet.

Idag... Vi fick en väldigt rolig uppgift på bilden som gör att jag kan fatta varför jag valde estet-bild. Tidigare har det varit lite halvbra, men nu. Nu ska man satsa.
Och det gick bra på matten, klarade nästan av alla uppgifter och på sam var jag en duktig elev och antecknade.
Jupp, idag var en ganska bra skoldag, trots huvudvärken och det där som kallas för depression som jag oftast drabbas av.

Ska nu träna; lite extra kanske eftersom att jag bara körde 5,5 km på crosstrainern igår?



"I hurt myself today, to see if I still feel. I focus on the pain, the only thing that is real." - Johnny Cash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0