私の名前はジェンナです。

Känner mig ganska onyttig nu när jag ätit Riesen, men det får man väl tåla för att få smaka den underbara skapelsen. Har inte ätit det på flera år, och även fast jag säkert inte orkade äta hälften av påsen så var det sjukt gott. Mörk choklad och toffee. Mums ska man väl säga.

Träffade även Emma idag. Det är kul att träffa kompisar när man nästan aldrig ser dem längre, och det är väldigt synd. De är ju så underbara allihop. Borde väl egentligen ha pluggat matte eftersom att procent är min svaga sida, men det orkar man verkligen inte. Tränade dock så något bra har jag gjort idag. Men imorgon ska jag tvinga mamma eller pappa att hjälpa mig med matten, vill ju inte sänka mitt betyg, snarare höja. Vill ha MVG i matte i alla fall en gång i mitt liv.

Men nu har förhoppningsvis videon laddat så att jag kan fortsätta se på Naruto. Sitter nästan och gråter, men det behöver inte ni veta ;)



Sjukt sorlig låt, och så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0