How should I say this...?

Fy på tiden!
Varför springer den iväg så snabbt?

Skulle så gärna vilja hinna med så mycket; sy på min cosplay, rita och bli bättre, se på anime och läsa. Möjligtvis lära sig hur man håller en gitarr (nejdå, mina kunskaper räcker sig långt i alla fall). Finns säkert tusen andra saker man skulle kunna tänka sig att hitta på.

Så varför kommer det något som heter för lite tid - som för det mesta orsakas av skolan? Får väl gå och ta en funderare medan jag beger mig till lala-land. Nej, först ska jag ta tid till mig till att läsa.

(Sjukt stolt över att jag körde 40 min på crosstrainern och kom upp till 9.1 km. Hur awesome är inte jag?)

- Ja, intala dig själv det.



Ibland saknar jag mina piercingar. För det mesta tänker jag inte ens på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0