Hyuuga Hinata

Känner verkligen hur jag kommer lyckas ta på mig lösögonfransar på UppCon. Yes. Det kommer gå superbra. *hosthost*

Försöker även hitta en bra sminkning som passar Hinata. Måste ju se måttligt oskyldig ut. Men tror jag har hittat en sminkning som skulle vara ganska perfekt, för direkt när jag såg den skrek jag till: Fann den, jag fann den!
(Nej, det gjorde jag inte, men för min skull kan vi ju alltid låtsas).



Oh, om allting blir som jag tänkt mig så kommer det se ganska jävla awesome ut. (Ingen censur längre)
Får ju hoppas att symaskinen lär sig hur den ska bete sig och börja göra något arbete så att jag kan sy mina saker. Annars får jag göra allt för hand. Och även fast det var kul ett tag så är det inte det... Längre.

För övrigt; GO UPPCON! Älska.

Jag är väldigt glad över att kära vännen Sara introducerade mig till världen som kallas för anime, och allt det underbara som det innebär. Så, för att vara snäll, vet ni vad jag tänker göra (mina noll besökare).

www.buritouchan.tumblr.com <- You really should check it out. Plenty of awesomeness in one blog. (Nej, jag är så lat att jag inte orkar göra en ordentlig länkning, gomen).

VARFÖR KAN INTE DEN 15:E JUNI VARA HÄR NU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0