In this moment, I want to yell; Hallelujah

Äntligen har jag lärt mig att inte längre vakna förtidigt; vara trött och allmänt seg bara på grund av det. Victory!
Idag, it's friday, friday. Kommer dock stanna kvar lite efter skolan eftersom att jag slutar så tidigt för att fortsätta på min bild och även fixa reklamen som jag och en annan gjort.

And then it's sweet, sweet weekend, with naught a worry. Hah, redigerade bara ihop reklamen igår, så måste fortfarande plugga matte och skriva en reflektion. Åh, det är ju så roligt.

Men kvällen kommer i alla fall bli rolig, då Jenny ska komma över och vi ska titta på lite anime. Måste dock komma på en anime vi kan titta på.



Nu ska jag spinna vidare på en idé jag fått; man får väl se om det blir något mer av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0