Nananana-ahah.

Det är sjukt nervöst att behöva gå till olika butiker och fråga efter sommarjobb. Ibland är det verkligen en förbannelse att vara onaturligt blyg. (Jag tycker att jag är det).
Men jag får väl bara ta och stå rakryggad och försöka spela självsäker när jag ger dem mitt "CV". Sedan kan jag rusa ut ur affären som en tönt ;)

Vi kommer även att spela upp de reklamfilmer vi gjort under engelska lektionerna, hoppas att det finns några riktigt dåliga så att man kan känna sig lite duktig. (Haha, gud vad elakt av mig!)



Idag var jag ovanligt ful, hade inget smink och mådde skit eftersom att jag inte sovit på över ett dygn. Så nu borde jag väl duscha och hoppa in i säng?

... Men jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0