We are the champions, or champinjoner

Den här helgen SKA jag hinna göra klart tröjan till min cosplay. Ingenting annat accepteras, så det så. Kommer även upp bild, så ni kära läsare behöver inte oroa er, eller rulla runt på era golv i förväntan och spänning.

Ska även till stan idag, shoppa loss på Kreatima. (Nej, kommer bara få gråskala i ProMarkers eftersom att mami måste måla över ett hål på köksgolvet. Oh, så underbart! Vilken kreativitet!)

Just nu sover resten av hushållet, har också två luffare på golvet som invaderat mitt rum (Går även vid namnen Jenny och Gabbi har jag lärt mig). Hur kommer det sig att de hittade hit?

Jo, det var så att det gick ett rykte om att anime skulle spelas på Jennas tv, och då rusade såklart dessa hobos hem till mig men sedan visade det sig att man inte kunde se på anime så man har sett töntiga filmer man skulle kunna leva utan, dåliga tv-program som borde sluta existera och Sweeney Todd. Sedan slocknade de efter många timmar av tv-tittande, flummande på Harry Potter-spelet och snack om riktigt djupa ämnen. (Ja, även vi kan prata om annat än... vad det nu är vi pratar om.)

Men nu ska jag... Göra vad jag gjorde innan jag bestämde mig för att skriva. Vill ni verkligen veta?

Ni får inte. Hejdå.

- Nu fuckar blogg.se upp sig och jag kan inte ladda upp en bild. Men det skulle varit en übersöt bild på mig och Sara vid UKK. (Som för tillfället invaderats av grouchy people, kännetecken: kostym och slips men snart kommer erövras tillbaka av konventare)



Tydligen gick den att ladda upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0