Who am I to say?

Känns verkligen som om man borde göra lite bättre inlägg än att bara skriva om vardagen. För jag finner det ju så otroligt tråkigt att läsa andra bloggar som är så, varför ska jag då skriva det jag hatar att läsa?
Men dock har ju jag det problemet att jag suger på att skriva mina åsikter om bra ämnen, och kan typ bara säga min sanna åsikt till min mamma. Har ju ändå inte riktigt koll på vad jag tycker om någonting, känns som om alla mina åsikter är fejkade, att hela jag är fejkad.

För oftast, alltså i skolan sätter jag upp en fasad som snappas upp som antisocial, otroligt deppig och surkatt. Eller det är vad jag skulle tycka om jag såg mig själv i stan. Jag vet bara inte vem jag är just nu - som många andra människor här i världen - och det känns inte som att jag kommer hitta mig själv på ett bra tag framöver.

Och nu fick jag hjärnslapp, så ska inte skriva mer om det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0