You've got your plans.

Återigen har jag ont i huvudet. (När har jag inte det liksom?)
Ont i magen har jag också och har haft det sedan gårdagens morgon så det känns ju underbart.

Försov mig idag, vaknade en timme senare och hade bara en halvtimme på mig innan jag behövde dra mig mot station för att åka till skolan. Tur som jag har hann jag, dock kan man ju inte säga att man såg väldigt fin ut; även fast ingen annan nog såg skillnaden. Bara man själv som ser allt som är fel som skulle kunna se bättre ut.

Kan ju säga att jag var duktig i skolan igen, och fick reda på ett bildprov vi haft innan lovet. Ett C. Kan ju inte klaga eftersom att jag knappt pluggade, men skulle gärna sett ett B istället. Men vad kan man göra nu, när det redan är gjort?
Nada.

Imorgon är det fredag, sweet sweet Friday och jag slutar 11.15. Har estetisk kommunikation (media) och sedan är det att åka hem, städa och plugga så att man slipper det i helgen. För ja, för en gångs skull har jag läxor över helgen. Har ju haft det tidigare också men aldrig varit en duktig elev och gjort något utan hellre suttit vid datorn och gjort... Annat.

Blir väl att sy också, har bara 4-5 moment kvar och sen är tröjan till min cosplay 100 % färdig och då är det bara t-shirten och byxorna kvar. Plus sandalerna. Och att inköpa linser och hitai-ate (?) + lösögonfransar och de små väskorna som måste vara med.
Lite kvar att göra, men det hinner man lätt eftersom att UppCon är i juni. (Som man längtar!)


Kommentarer
Postat av: Em

"Bara man själv som ser allt som är fel som skulle kunna se bättre ut."



Mycket bra tanke

2012-01-12 @ 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0