I'll never find that "special place".

Mår illa nu. Har huvudvärk och vill spy och jag orkar inte. Har känt mig såhär sen skolan började (säger det något?) men kan ändå inte stanna hemma för då får jag inget studiebidrag.
Och jag är trött. Men orkar inte sova. Vill inte sova. Känns som om jag borde göra tusen miljoner saker innan, men jag orkar inte det heller. Jag orkar inte med något. Vill bara lyssna på musik så högt jag kan och glömma allt annat.

Fat chance. Men jag ska försöka. (Ursäktar för att jag använder denna blogg för att klaga. Vilken sida jag än skaffar så klagar jag där. Underbart).



"What will it take, to get the one that got away back?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0