Match the white with something bright

Dagens makeup look tog jag inspiration ifrån en make-up tutorial video på youtube "Big Doll eyes". Den är ganska identisk förutom att jag valde att göra den lite mörkare på ögonlocken.




Och sedan lägger vi till en outfit bild också (men ni får ursäkta den urusla kvalitén, kommer använda min systemkamera så fort jag köper en fjärrkontroll till den).



Tröja / Gina Tricot / Linne / Gina Tricot / Armvärmare / Rockzone / Byxor / Black Moon / Hatt / Punkt Shop

Sedan kommer det matchas ihop med något par converse. Jag bryr mig inte om att mina fötter kommer frysa ihjäl på grund av snön. Inget sliter mig ifrån mitt älsklingsmärke av skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0